Stichting Eigen Wijze heeft geen eigen inkomsten en/ vaste subsidies. Daarom zoeken wij fondsen, sponsors en donateurs die ons wooninitiatief een warm hart toedragen.

Wilt u onze stichting steunen dan is uw donatie welkom op rekeningnummer NL79 RABO 0337179557 ten name van Stichting Eigen Wijze.

Stichting Eigen Wijze heeft de ANBI-status waardoor uw gift of donatie fiscaal aantrekkelijk kan zijn voor u of uw bedrijf. Ook kan uw donatie door de NSGK (onder bepaalde voorwaarden) worden verhoogd met 50%.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Jan Westerbeek, penningmeester@stichtingeigenwijze.nl

De realisatie van het gebouw en de inrichting van de gemeenschappelijke ruimten was niet mogelijk geweest zonder medewerking en/of bijdragen van onderstaande bedrijven, stichtingen en fondsen

Het wooninitiatief EigenWijze is mede tot stand gekomen in samenwerking met HandicapNL.

HandicapNL ondersteunt projecten die mensen met een beperking leren om zelf de regie op zich te nemen. Ook steunen zij projecten die familie en mantelzorgers ondersteunen en ontlasten. Zij dagen de samenleving uit om open te staan voor mensen met een handicap. Want iedereen verdient een eerlijke kans.